onsdag 20. august 2008

coloradoooo

ahh.. kommet frem til familien i rocky ford, og de er veldig hyggelige. vaert her i 5dager naa, og faatt slaatt meg litt til ro. sover paa et stort rom med dobbeltseng and everything. de siste dagene har jeg vaert med paa volleyball og cross country trening, som begge trener hver dag. saa maa opp ca. 5.45 hver dag for en hard treningsoekt, saa faar jeg slappa av noen timer foer volleyballen som begynner 3.45. slitsomt!!

familien er (faktisk) en ganske sunn familie. lucky me. dattern paa 17 er veldig aktiv i cross country, hun virker kul. og chihuahuan dems, miklo er saa soet.

skolestart er ikke foer 25.. gleder meg! valgt fag og vaert paa orientering paa skolen i dag.. kinda boring med bare freshments og to andre tyske, utvekslingsstudenter.
legger ut noen bilder senere naar jeg faar kommet inn paa min egen pc.

neste helg skal vi kanskje paa konsert i pueblo, naermeste by (og shoppingmulighet) det blir nok goey.

ps. I love NY

1 kommentar:

Monica sa...

wææææ.
savner deg. også er jeg så kjempe misunnelig. må til usa i år! <'3
ser at treningen og kampen mot kiloene er i gang. hehe:) keepitup keepitup, maariie, gotta giv'em a hop.

Bjertnes er forresten syyyykt bra. masse lærere, og vi har fått bøker! :D dessuten ser alt ut som før, så jeg finner frem over alt.
Ain't missin out guurl:)

<3take care