torsdag 4. september 2008

if you just realized whut I just realized..(8)

torsdag, forrige uke var jeg med på mitt første cross country løp. det var utrolig gøy! vi kjørte fire timer til en skole i fort collins. var over tusen løpere med og det var bare kjempegøy. fredag dro hostmom Joyce, hostsister Christina og jeg på konsert med colbie calliot på the state fair. digert tivoli, nothing like home. kjøpte funnel cake, fried et eller annet med melis på. wow. lørdag var Christina med på cross country, og vi leide film og handla senere på dagen. dagen etter var vi i kirka, og spiste diiiiig frokost. hostbrother, Matthew som bor i fort collins, var her hele helga. veldig hyggelig fyr. senere dro vi på familiemiddag og spiste mexican food. MMM! deretter stakk vi og så death race på kino. mandag var labor day og FRI fra skolen. yippiii.. men ikke fra volleyballen selvfølgelig, som var utvidet til fire timer :p

tirsdag var min første kamp! yeey. we won, mens i dag, torsdag, spilte vi også men tapte. spiller ikke på varsity team enda, meen.. I'm getting there! I hope.. :p

wow, jeg må kjøpe meg et kamera.

good niight

2 kommentarer:

Andrea sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Andrea sa...

..Then we'd be perfect for each other and will never find another.
BFF <33

Hoores ut som du har det bra! og det liker jeg. Ringes senere :)