torsdag 23. oktober 2008





look whut I got=) jippi. tirsdag fikk jeg pakke i posten fra tante. sjokolade, knekkebrød, pepperkake, kransekake, chocolate, chocolate, chocolate. MMM
dii-g now I'm getting all fat.. ^^

forrige helg var det state. har en del bilder fra det, men er på cameraet mitt som ligger hos brødrene til christina. hehe. så får komme senere=)

var uansett veldig veldig gøy.. vi stilte i klasse 3A. (5A er for de største skolene, 1A er de minste skolene) guttene vant as a team. second year in a row! kult. jentene tok third. pretty awesome.
sov på hotel fra fredag til lørdag, spiste diig mat på olive garden, og stakk og kjøpte tee's med print "state championship" på. skryte skryte. så stakk vi til hotellet og spilte guitar hero og forberdte oss med massage, bathtub osv.
selve løpet var gøy, men klarte såvidt å gå etterpå 'cus of injury:P walked my ganstawalk... hih. later on spiste vi på en liten pizzasjappe. yuum. de andre dro hjem, mens christina og jeg ble igjen for å møte joyce and andrew og brødrene. ble i fort collins en natt til for å feire andrew's b-day. ble sluppet av på feil sted, så måtte vente en stund på de andre.. men det var ikke for gjeves. fant nemlig <3coldstone<3 50 meter ned i gata. hihi.

var innom shoecarneval++ så stakk vi to the movies og så eagle eye. christina og jeg fikk eget hotelrom og fant på mye tull xD FUN.

wow. frokosten dagen etter. mmmm. ham and cheese omelet, breakfast potatoes and pancakes. can't believe I ate the whole thing.

anywayys..nå står basketsesongen for tur! gleder meg lotslots!! vært open gym denne uka, hvor alle kan komme og spille, mens treninga begynner neste uke en gang. jibi
første kampen er thanksgiving helga, siste helga i november, tror jeg. spennende, spennende.

i dag har vi hatt fri fordi lærerne hadde konferansesamtale eller noe i går.. eeh?ok

halloween i dag:D skal ut på trick or treat. hihi.. sweet

ps. Mathias du er kul, du! hæhæ..

Ingen kommentarer: