torsdag 18. desember 2008

sitter her og dypper cookien min i melk. namnam..
idag har vi fått ferie, så bare chillern. skal ut senere på basketballkamp.
etter skolen i dag, møtte vi hos en venninne og spiste lunsj sammen og hadde gift exchange. alle trakk et navn tidligere i uka, og kjøpte gave til den personen. bedre enn å kjøpe crappy gave til alle..:p

imorgen kommer brødrene hjem, og lørdag skal de spille alumni game. betyr at de som har graduated på rocky ford skal spille kamp basketball kamp. og mandag kjører vi opp til denver til pepsi senter, og skal se denver nuggets spille mot portland. det blir FETT!

sykt å tenke at det er 18. desember allerede. har ikke gått opp for meg at det snart er jul! kult uansett. alle her pynter opp med decorations på husene sine, og har tilogmed oppblåsbare figurer med lys inni i hagen. vi har bare noen lys på huset, og akkurat satt opp juletreet. ellers har vi ikke pynta så mye.. litt kjipt for har ikke kommet i veldig julestemning enda..:p

noe jeg er sykt i stemning for derimot er å reise til hawaii! skal nemlig til hawaii 18.-25. februar sammen med andrea!! :D (love u GURL!!)
så får fylt 18 år-sammen med andrea-på hawaii. ma dream is comin true. sweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet!

får ikke lov å besøke tante i seattle i jula da, men skal reise opp i mars tenker jeg.. det blir også sweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet.

i går fikk jeg pakke i posten av tante og onkel i rælingen. superkoselig! fikk juleseigmenn og julegave! ^^ som skal åpnes på julaften.. hehe. gleder meg! ^^

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Marie!
Endelig har Andrea arkivert bloggen din på sin blogg. Har prøvd meg flere ganger på å komme inn på den nye addressen din (en forferdelig lanaaaang en...), men uten hell. Gøy for oss "gamle" å følle med dere vettu...Det høres ut som du har det helt topp. Vi i Seljevn. ønsker deg en riktig god jul (snart over men..) og et godt nyttår! Nyt siste delen også, brått er det Bjertnes igjen ;).
Synnøve

Andrea sa...

Det var faktisk marie som maatte oppdatere! ;) Hawaii'09 <3

Anonym sa...

Hei Marie!
Sher a ?? Bjertnes er såååå trege med å blogge, og vi gamle følger med dere hver dag...Nei, nå var jeg streng igjen, men spør Andrea, hun vet nok hvem som snakker...;)