onsdag 11. februar 2009

okey, andrea.. this one's for you. haha

Så nå har jeg drivi med svømming i noen uker, og det har forsåvidt gått ganske greit. Til tross for at jeg aldri egntlig har vært noe glad i svømming, klarte jeg meg brukbart men kan vel si at det var kun med ett mål i sikte; komme i form til hawaii. hehe.. uvellykka eller ikke har ikke så mye å si for nå reiser jeg om 6dager!

Skal ta buss opp til denver, så fly til San fransisco og så til Honolulu.. Par timers venting, så kommer Andrea og :D

ok.. ehm.. så gadd jeg plutselig ikke å skrive mer.. legger ut noen bilder istedet for..


Chicken enchiladas with green chili, beans and rice. yummm. eating after the regionals, swimmeet.


Christina diving in for her 100m freestyle

me and melody watching diving

christina

2 kommentarer:

Anonym sa...

en uke baby, EN UKE! <3

akam1k3 sa...

nærd shel